نوشته شده توسط : hiwebex

در یک سایت فروشگاهی موفق محتوا پادشاه است. محتوا یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عوامل در ارتقا و بهبود رتبه یک سایت فروشگاهی به حساب می آید. با تولید محتوای جالب, کاربردی و متناسب می توانید توجه کاربران و بازدید گنندگان سایت فروشگاهی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. بازاریابی از طریق تولید محتوا روشی است به معنی تولید محتوا و انتشار آن در رسانه های مختلف با هدف جذب مشتریان جدید و نیز حفظ مشتریان قبلی. محتوا می تواند به هر شکلی تولید شود از مقاله و خبر و عکس گرفته تا ویدئو و …, در بازاریابی محتوا لازم است که شما در زمینه طراحی سایت فروشگاهی خود اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه دهید و این محتوا در عین کاربردی و مفید بودن جذاب بوده و کاربران را تشویق کند که به خواندن یا تماشا کردن آن ادامه دهند.

حال وقت آن است که به بررسی عناصری بپردازیم که با گنجاندن آن ها در ساختار طراحی سایت فروشگاهی تان خریدار از خرید خود احساس لذت می کند و با این احساسش کسب و کار آنلاین و سایت فروشگاهی شما را شکوفا می کند.

طراحی لوگو برای یک سایت فروشگاهی

بهترین چیزی که توجه کاربران را عمیقاً به سمت یک سایت فروشگاهی جلب می کند طراحی یک آرم شفاف, ویژه و منحصر به فرد است که هم برای هر سایت فروشگاهی و هم برای فروشگاه واقعی بسیار عالی و تاثیر گذار است. آرم و لوگوی سایت فروشگاهی شما به گونه ای نماد شخصیت کاری شما است و عنصری تعیین کننده برای جلب اعتماد خریدار نسبت به طراحی سایت فروشگاهی شما به حساب می آید. پس اولین قدم برای تحقق موفقیت سایت فروشگاهی شما طراحی یک آرم و نماد به خصوص و جالب توجه برای سایت فروشگاهی تان است. لازم است از یک طراح با ذوق برای این کار کمک بگیرید تا از شیک بودن, خلاقانه بودن و تازه بودن لوگوی خود اطمینان حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: